احراز هویت در صرافی بینگ ایکس
نوشته شده توسط : علی محمدی پور

احراز هویت در صرافی بینگ ایکس، مانند سایر صرافی های ارز دیجیتال به منظور تایید هویت کاربران و افزایش امنیت صرافی انجام می شود. به طور معمول، در طی فرآیند احراز هویت، اعتبار کاربر از طریق یک مدرک شناسایی صادر شده توسط دولت، مانند گذرنامه، گواهینامه رانندگی یا سایر اعتبارنامه های مشابه تأیید می شود. در اکثر صرافی ها، احراز هویت کاربر در چند مرحله انجام می شود و کاربران بر اساس مستندات ارائه شده، در سطوح مختلف معاملاتی قرار می گیرند. برای آشنایی با فرآیند احراز هویت در صرافی بینگ ایکس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

برای اطلاع از نحوه احراز هویت در صرافی های مختلف بین المللی بر روی لینک کلیک کنید.

 تنظیمات احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

احراز هویت در وب سایت

اگر برای اولین بار است که Google Authenticator را راه‌اندازی می‌کنید، لطفاً به دستورالعمل‌های زیر برای لینک کردن Google Authenticator در سایت صرافی بینگ ایکس دقت کنید.

  • مرحله 1: وارد وب‌سایت رسمی BingX شوید و از منوی کشویی زیر نماد آواتار، «Account & Security» را انتخاب کنید.

تنظیمات احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

  • مرحله 2: به بخش "مرکز امنیتی" بروید و "تایید Google" را ببینید و روی دکمه "Link" کلیک کنید.

تایید گوگل در احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

  • مرحله 3: کد QR مربوط به سیستم عامل تلفن همراه شما (iOS/Android) را برای دانلود Google Authenticator اسکن کنید. همچنین می توانید آن را مستقیماً از اپ استور یا گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

برای کسب اطلاعاتی در مورد نحوه ثبت نام و معامله در صرافی بینگ ایکس بر روی لینک کلیک کنید.

دانلود برنامه احراز هویت در گوشی

  • مرحله 4: برنامه Google Authenticator را باز کنید و روی علامت "+" واقع در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. سپس، کد QR نمایش داده شده در صفحه وب را اسکن کنید یا روی «Copy Key» در صفحه وب کلیک کنید تا تنظیمات GA تکمیل شود. سپس روی «Next» در صفحه وب کلیک کنید.

تنظیمات احراز هویت در صرافی bingx

تایید نهایی احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

  • مرحله 5: برای تکمیل پازل تأیید اسلاید کنید. هر دو کد تأیید دریافت شده از طریق ایمیل ثبت نام و Google Authenticator را وارد نمایید. روی "Submit" کلیک کنید و فرآیند پیوند با موفقیت تکمیل خواهد شد.

تایید ایمیل در احراز هویت صرافی بینگ ایکس

احراز هویت در گوشی

  • مرحله 1: وارد حساب BingX خود شوید و روی نماد آواتار کلیک کنید تا به نوار کناری دسترسی پیدا کنید. سپس روی "Security Center" کلیک کنید.

ثبت نام در احراز هویت امنیتی

  • مرحله 2: پس از آن، روی "Google Authenticator" کلیک کنید.

مراحل تایید در احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

  • مرحله 3: روی دکمه "Download" کلیک کنید تا به فروشگاه برنامه بروید. می توانید برنامه Google Authenticator را از آنجا دانلود و نصب کنید. برای کپی کردن کلید BingX روی "Copy" کلیک کنید.

کپی کردن کلید عمومی در صرافی bingx

  • مرحله 4: برنامه Google Authenticator را باز کنید و روی علامت "+" واقع در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. کلید BingX را برای پیوند GA قرار دهید.

تایید Google Authenticator در احراز هویت

  • مرحله 5: به برنامه BingX برگردید، هر دو کد تأیید دریافت شده از طریق ایمیل ثبت نام و Google Authenticator را وارد کنید. روی "Linked" کلیک کنید که به صفحه "مرکز امنیتی" باز خواهد گشت. Google Authenticator شما به‌عنوان «پیوند شده» نشان داده می‌شود که نشان می‌دهد راه‌اندازی 2FA تکمیل شده است.

تایید احراز هویت دو عاملی در صرافی بینگ ایکس

 روش حذف کردن احراز هویت در Google Authenticator

اگر Google Authenticator شما در دسترس است: اگر Google Authenticator در دستگاه شما به درستی کار می کند، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید تا به صورت دستی Google Authenticator را در پلتفرم وب، لغو/تغییر دهید.

مرحله 1: به وب سایت رسمی BingX مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. روی آواتار حساب در منوی کشویی کلیک کنید و “Account & Security" را انتخاب کنید.

تایید و بررسی امنیت در صرافی بینگ ایکس

مرحله 2: در مرکز امنیتی، "تایید Google" را مشاهده خواهید کرد. روی دکمه "Continue" کلیک کنید.

تایید امنیتی در احراز هویت صرافی بینگ ایکس

مرحله 3: روی "دریافت کد" کلیک و برای تکمیل پازل اسلاید کنید. کد ایمیل و کد GA را وارد کرده و روی «Send» کلیک کنید. پس از حذف Google Authenticator، سیستم به طور خودکار از حساب شما خارج می شود. اگر می خواهید به استفاده از خدمات BingX ادامه دهید، لطفاً دوباره وارد شوید.

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

 اگر Google Authenticator در دسترس نباشد

اگر دستگاه‌ها را تغییر یا Google Authenticator را حذف کرده‌اید، لطفاً با پشتیبانی آنلاین BingX تماس بگیرید تا در قطع لینک یا تغییر آن کمک بگیرید. بسته به وضعیت KYC خود، لطفاً اطلاعات تأیید را به پشتیبانی آنلاین ارائه دهید: اگر احراز هویت مشتری یا KYC را تکمیل کرده‌اید، لطفاً UID BingX، نام کامل، عکسی از خودتان که شناسه خود را در دست دارید و یک یادداشت دست‌نویس که شامل BingX UID، تاریخ و هدف از این درخواست است، ارائه دهید. اگر احراز هویت KYC را تکمیل نکرده‌اید، لطفاً اسکرین‌شات‌های خاصی از هر رکورد سپرده از صرافی دیگر، از جمله آدرس سپرده، مبلغ و مهر زمانی را به BingX ارسال کنید.

اگر سیستم تشخیص دهد که حساب شما دارای ریسک بالایی است، ممکن است از شما خواسته شود اطلاعات تأیید بیشتری را ارائه دهید. پشتیبانی آنلاین بر اساس ارزیابی سیستم، شما را از اطلاعات خاص مورد نیاز مطلع می کند و شما باید اطلاعات درخواستی را برای اطمینان از ایمنی وجوه حساب خود ارائه دهید.

سلب مسئولیت ریسک

قیمت ارزهای دیجیتال در معرض ریسک بالای بازار و نوسان قیمت است. شما فقط باید روی ارزهایی سرمایه گذاری کنید که با آنها آشنا بوده و خطرات مرتبط با آن را درک می کنید. شما باید تجربه سرمایه گذاری، وضعیت مالی، اهداف سرمایه گذاری و تحمل ریسک خود را به دقت در نظر بگیرید و قبل از هر سرمایه گذاری، با یک مشاور مالی مستقل مشورت کنید. این مطالب فقط برای منبع است و نباید به عنوان توصیه مالی تلقی شود. بررسی عملکرد گذشته یک منبع قابل اعتماد برای عملکرد در آینده نیست. ارزش سرمایه‌گذاری شما می‌تواند کاهش یا افزایش یابد و ممکن است مبلغی را که سرمایه‌گذاری کرده‌اید پس نگیرید. شما تنها مسئول تصمیمات سرمایه گذاری خود هستید و BingX مسئولیتی در قبال ضرر و زیان شما ندارد.

BingX اهمیت زیادی برای انطباق اطلاعات قائل است و قوانین محلی را به شدت رعایت کرده است. لطفا از قوانین و مقررات محلی در کشور یا منطقه خود پیروی کنید. صرافی BingX به صلاحدید خود این حق را برای خود قائل است که در هر زمان و به هر دلیلی بدون اطلاع قبلی، این اطلاعیه را اصلاح، تغییر یا لغو کند.

لزوم استفاده از احراز هویت در صرافی بینگ ایکس چیست؟

لزوم استفاده از احراز هویت در صرافی بینگ ایکس چیست؟

تایید هویت بخش مهمی از بازار ارز دیجیتال است زیرا احراز هویت به افزایش امنیت حساب کاربری شما کمک می کند و از دارایی ها در برابر خطر هک شدن محافظت می کند. اگرچه مراحل کلی برای احراز هویت در همه صرافی ها مشابه است؛ با این حال، این مراحل ممکن است در جزئیات متفاوت باشد.

مزایای امنیتی احراز هویت چیست؟

  • احراز هویت کاربران با ایجاد لایه های امنیتی بیشتر به افزایش امنیت خرید کمک می کند.
  • احراز هویت کاربران به ردیابی و ثبت تراکنش های انجام شده در صرافی کمک می کند.
  • احراز هویت کاربر از کلاهبرداری و سوء استفاده مالی جلوگیری می کند.
  • با انجام مراحل احراز هویت و فعال کردن تأیید دو مرحله‌ای، دارایی‌ های کاربران از دسترسی غیرمجاز محافظت می‌شوند.
  • حساب‌های احراز هویت شده می‌توانند تا 1,000,000 دلار در روز برداشت کنند، در حالی که حساب‌های احراز هویت نشده تا 50,000 دلار می‌توانند برداشت کنند.
  • حداکثر مبلغ برداشت تجمعی را می توان به طور نامحدود در حساب های تأیید شده انجام داد، در حالی که این مبلغ 100,000 دلار در حساب های تأیید نشده است.




:: برچسب‌ها: احراز هویت، صرافی بینگ ایکس ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: